سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رک دیواری 6 یونیت نیرا عمق 50

ویژگی های رک دیواری 6 یونیت نیرا عمق 50

رک دیواری 6 یونیت نیرا عمق 50 که تولید شده توسط برند قدرتمند نیرا می باشد. این رک در عمق های 45، 60 نیز به بازار عرضه شده است. شبکه تشکیل شده از تجهیزات زیادی می باشد که این تجهیزات نیاز به محافظت و نگهداری دارند. در این میان رک شبکه مهمترین و موثرترین ابزار برای نگهداری تجهیزات شبکه است که به کمک آن هر قسمت بهترین عملکرد ممکن را دارد. تمامی رک ها دارای بدنه ای از جنس فلز می باشند همچنین این محصول از برند نیرا نیز در بدنه فلزی و رنگ مشکی تولید و به بازار عرضه شده است. به طور کلی رک ها از مهم ترین تجهیزات پسیو شبکه می باشد.

رک شبکه با قرار دادن قطعات و تجهیزات شبکه مختلف مانند سرورها، روترها، سوئیچ ها و پچ پنل ها به شبکه نظم می بخشد و از این ابزار و دستگاه ها در برابر آسیب فیزیکی محافظت می کند. استفاده از رک سبب می شود تا همه تجهیزات در یکجا جمع بشوند و فضای کمتری در محیط کار اشغال بشود. همانطور که شما عزیزان می دانید اندازه گیری قفسه ها با هم مفاوت است و واحد اندازه گیری آن ها یونیت می باشد که هر یونیت معادل 4.45 سانتی متر است. به عنوان مثال، رک 12 واحدی یکی از کوچکترین اندازه های رک به شمار می آید که برای شبکه های کوچک استفاده می شود. برای شبکه های بزرگ معمولا از رک های 42 و 48 یونیتی استفاده می شود و در صورت استفاده از چندین رک در این اندازه معمولاً فضایی به عنوان رک اتاق برای نصب این تجهیزات اختصاص می یابد.

البته توجه داشته باشید که پیش بینی اضافه شدن تجهیزات جدید باید در زمان چیدمان رک شبکه انجام شود تا نصب تجهیزات و نصب رک به همان ترتیب و به صورت استاندارد انجام شود. رک ها بر اساس ابعاد و اندازه و نوع نصب به دو نوع رک ایستاده و رک دیواری تقسیم می شوند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند اما رک ها دارای انواع دیگری مانند قفسه فضای باز و رک آزمایشگاهی نیز می باشد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های رک دیواری 6 یونیت نیرا عمق 50 همچنین شما همراهان گرامی می توانید جهت تهیه این رک شبکه و خرید اکسس پوینت به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.