سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رک دیواری 5 یونیت نیرا عمق 45

معرفی رک دیواری 5 یونیت نیرا عمق 45

رک دیواری 5 یونیت نیرا عمق 45 یکی از محصولات و تجهیزات در شبکه ها می باشد. این رک دارای اندازه 5 یونیت بوده که قابلیت نصب و قرارگیری به صورت دیواری را دارد. برای بهتر شناختن این محصول بهتر است ابتدا با رک و ویژگی های آن آشنا شویم. رک ها یک محفظه فلزی جهت نگهداری سایر تجهیزات و سخت افزار های شبکه مانند سوئیچ شبکه می باشند. یک رک شبکه در عین نگهداری از تجهیزات شبکه باعث ایجاد نظم و برقراری یکپارچگی بین تجهیزات شده که برخی از رک ها با داشتن سیستم امنیت مناسب باعث ایجاد امنیت و همچنین اطمینان خاطر از حفظ تجهیزات می شوند. می توان گفت که یک رک برای محافظت از تجهیزات و اجزای شبکه در برابر آسیب های فیزیکی مانند ضربه و گرمای بیش از حد کاربرد دارند.

این محصول رک دیواری 5 یونیت نیرا عمق 45 همانطور که مشخص است دارای اندازه 5 یونت می باشد. رک ها به طور کلی در اندازه های متفاوت تولید می شوند. اندازه کلی رک ها بر اساس یونیت بیان می شود که هر یونیت برابر با 4.44 سانتی متر می باشد. رک ها در عمق های مختلف نیز تولید می شوند برای مثال این محصول دارای عمق 45 سانتی متر می باشد اما با این حال امکان تولید در عمق های 50 و 60 سانتی متر را دارد. باید دانست که برای راه اندازی یک شبکه محافظت شده و ایمن نیاز به استفاده از رک شبکه می باشد. تهیه، نصب و راه اندازی تجهیزات یک شبکه هزینه بالایی داشته و سرمایه بالایی را نیاز دارد به همین علت نگهداری و محافظت از این تجهیزات بسیار مهم و قابل اهمیت می باشد. رک ها این مشکل را حل می کنند.

استفاده از رک ها علاوه بر نگهداری و ایجاد نظم در قرار گیری تجهیزات در کنار یک یک دیگر، باعث عیب یابی سریع تر در تجهیزات می شود. حفاظت در مقابل گرد و غبار و همینطور از افزایش بیشت از حد دما جلوگیری می کند. تجهیزات درون رک که در حال کار می باشند، تولید گرما دارند که افزایش بیش از حد دما می توان بسیار خطرناک و آسب زننده باشد. داشتن تهویه مناسب در رک ها این مشکل را از بین می برد. برخی از رک ها دارای فن و یا جایگاه نصب فن بوده که به گردش هوا کمک بزرگی می کند. در ادامه برخی از ویژگی های رک دیواری 5 یونیت نیرا عمق 45 آورده شده و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و اکسس پوینت به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.