سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رک دیواری 7 یونیت فلز الکترونیک پاد مدل PR-4507

معرفی رک دیواری 7 یونیت فلز الکترونیک پاد مدل PR-4507

رک دیواری 7 یونیت فلز الکترونیک پاد مدل PR-4507 محفظه ای است که جهت نصب تجهیزا شبکه فعال داخل رک و غیر فعال می باشد که این تجهیزات شامل سوئیچ ها، روترها، کابل ها، سرورها و یو پی اس ها هستند. با جستجوی کلمه Rack در فرهنگ لغت تخصصی فناوری اطلاعات به تعریف چند خطی در مورد این کلمه خواهیم رسید. رک محفظه ای است با توجه به استاندار هایی ساخته شده که تجهیزات شبکه را در خود جای میدهد و از فضا به بهینه ترین شکل ممکن استفاده می شود. زمانی که صحبت در مورد خرید رک شبکه می شود یکیاز مهم ترین نکاتی که باید مورد توجه قرار بگیرد دیززواری یا ایستاده بودن آن و عمق آن است که باید با توجه به نیاز شبکه خریداری شود.

پایه های رک معمولا معمولا از 2 یا 4 ریل عمودی بهره مند هستند و قاب نگهدارنده باید ریل‌ها را در جای خود نگه دارد. معمولا جنس این ریل ها از فولاد و آلومینیوم می باشد تا بتواند وزن ده کیلوگرمی را تحمل کند. استفاده از رک ها دو کاربرد بسیار مهم دارد که سبب محافظ از تجهیزات شبکه و تعمیر و نگهداری راحت تر تجهیزات می شود. یک عرض استاندارد برای همه رک ها وجود دارد که 19 اینچ می باشد زیرا اکثر تجهیزات فناوری اطلاعات قابل نصب روی قفسه از جمله قاب نصب 19 اینچ هستند. با این حال، موسسه استانداردهای مخابرات اروپا 23 اینچ استاندارد را ایجاد می کند. اگرچه ارتفاع و عمق قفسه ها می تواند متغیر باشد، در بیشتر موارد عمق قفسه ها قابل تنظیم است. اما ارتفاع قفسه قابل تنظیم یا تغییر نیست. قفسه ها از نظر ارتفاع به بخش های استاندارد دیگری تقسیم می شوند که واحد نامیده می شوند. شما عزیزان می توانید جهت آشنایی بهتر با رک به مقاله انواع رک شبکه مراجعه نمایید.

این شرکت در تاریخ 1392/04/19 با شماره 189091 در تهران به ثبت رسیده و با مجوز فعالیت اتحادیه کامپیوتر تهران تولید می کند. گروهی با تلاش چند جوان متخصص در زمینه ساخت تجهیزات و قطعات مورد استفاده در سیستم های سخت افزاری. و شبکه های اطلاعاتی در سال 1381 شرکت فلز الکترونیک پاد را تاسیس کرد و از سال 1384 تولید لوازم جانبی مرتبط را آغاز کرد. این گروه به همت مدیران، کارکنان مجرب و استفاده از دانش مدیریتی و فنی روز دنیا پله های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کردند به طوری که رقابت محصولات ارائه شده با نمونه های صنعتی کشورها ممکن می شود.  در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های رک دیواری 7 یونیت فلز الکترونیک پاد مدل PR-4507 بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع پاور ماژول به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.